Veel gestelde vragen  

Wat maakt Hotel Services for Holiday Homes anders?

Onze betrokkenheid maakt het verschil

Hotel Services for Holiday Homes is een betrouwbare partner voor het beheren van vakantiewoningen. Onze betrokkenheid bij elk eigendom maakt het verschil. We bieden een scala aan voorzieningen en diensten die uw eigendom opmerkelijk maken en het onderscheiden van het goedkopere aanbod.

We combineren onze zorgvuldig opgevolgde accommodaties met voorzieningen en diensten. Het ontzorgen van eigenaar en gasten is ons primair doel.   

Ons team van lokale Home Managers

Het lokaal team bestaat uit Home Managers. Met de grootste zorg staan zij in voor het onderhoud, het voorbereiden en klaarmaken van uw woning. Als eigenaar weet u altijd wat er gaande is in uw pand door onze dynamische communicatie en opvolging.

Uw gasten voelen zich thuis

We zorgen ervoor dat uw gasten zich thuis voelen. Als eigenaar voelt u zich beschermd door conciërgediensten, opgevolgde check-ins.

U geniet van deskundige informatie en doordachte voorzieningen om ervoor te zorgen dat we het inkomstenpotentieel van uw huis maximaliseren. 

U profiteert van onze diensten

Onze eigenaren waarderen de tijd die ze thuis doorbrengen en de gemoedsrust terwijl ze weg zijn. We helpen u uw vakantiewoning te beheren, zodat u kunt genieten van uw vrije tijd.

Hoeveel maanden telt een overeenkomst?

Hotel Services for Holiday Homes heeft een overeenkomst die 12 maanden geldig is. Deze exclusieve samenwerking garandeert kwaliteit en is telkens verlengbaar met 12 maanden. 

Abonnementen en Zonder Zorgen diensten starten steeds voor een periode van 24 maanden. Het opzetten en uitbouwen van een degelijke structuur en goed klantenbestand vormt de basis voor succes en continuïteit. 

Vervolgens gaat deze over naar de standaard looptijd van 12 maanden. Tenzij een van beide partijen de ander schriftelijk op de hoogte stelt van zijn voornemen om dit op te zeggen.

Opzeggen van eender welke formule of modaliteit kan steeds in overeenstemming met de voorwaarden. U kunt de overeenkomst te allen tijde met voldoende kennisgeving annuleren.

Krijg ik meer klanten door met jullie samen te werken?

Samenwerken met Hotel Services for Holiday Homes verhoogt niet alleen de reputatie en erkenning van uw vakantiehuis. Het geeft toegang tot onze database van reizigers. 

Wanneer u zich bij ons aansluit als eigenaar, wordt u op onze website voor vermeld, dit is een service waarop wij heel trots zijn. Temeer omdat deze geheel gratis is! 

Gasten die willen reserveren met het kwaliteitslabel "Hotel Services for Holiday Homes" kunnen zo ook uw eigendom boeken! 

Wilt u werkelijk meer inkomsten, dan kan een samenwerking rond reserveringen de uitkomst bieden. In het tabblad Formules vindt u alle info.

Informeren jullie mij als er iets gerepareerd moet worden?

Hotel Services for Holiday Homes zal u op de hoogte stellen van eventuele en/of noodzakelijke reparaties. De enige uitzondering is een situatie waarin de vertraging voor het opvragen van offertes en wachten op goedkeuring, schade aan de accommodatie of schade aan de gast kan veroorzaken.

In dergelijke gevallen zorgt Hotel Services voor een dringende interventie zonder voorafgaande goedkeuring om verdere schade te voorkomen. Deze herstelling zal steeds en enkel het strikt noodzakelijke zijn om veiligheid van het pand, gebruiker en eigenaar te garanderen.

Hoe volgen jullie de technische interventies op?

Bij herstellingen wordt u eerst op de hoogte gebracht. U kan beslissen wie deze moet uitvoeren.

Hotel Services for Holiday Homes biedt een volledig scala aan diensten via onze getrainde aannemers en reparatiepersoneel. De meeste routinematige onderhoudsbehoeften worden verzorgd door een vastgoedspecialist van Hotel Services for Holiday Homes. 

Voor gespecialiseerde reparaties zoals HVAC, zwembadservice of apparaat reparatie werken we alleen samen met verzekerde en geaccrediteerde partners die zijn goedgekeurd om de integriteit van de reparatie en de best mogelijke prijs te garanderen.

Wat met eigen gebruik en dat van vrienden of familie?

U komt zo vaak als u wilt. Ook bent u vrij uw familie of vrienden in uw huis te laten verblijven. Natuurlijk heeft dat een invloed op uw inkomsten. Hoe meer persoonlijke verblijven hoe minder rendement u kan halen. Voor zover mogelijk raden wij aan deze verblijven last minute in te plannen of voor kalmere periodes te kiezen. Uiteraard blijft u geheel vrij om dit zelf te beslissen. 

Wat met de services na een persoonlijk verblijf?

Wij levert dezelfde service na persoonlijke verblijven van uzelf, uw vrienden of familie. De service is dezelfde als dat bij vertrek van een andere gast.

U betaalt als eigenaar de overeengekomen kost in de beheersovereenkomst. 

Zo is de service altijd gelijk en zorgt dit ervoor dat het huis weer klaar is voor de volgende gasten. 

Zijn er ontbijten en ander diensten mogelijk?

Absoluut! Hotel Services maakt roomservice in uw verblijf mogelijk. Wenst u ontbijt, aangepaste decoratie voor speciale gelegenheden, uw dranken reeds gekoeld bij aankomst? Zoals in een hotel zorgen wij ervoor dat wat u vraagt wordt geleverd. Contacteer ons voor een persoonlijk aanbod.  

Hoe vaak controleren jullie mijn woning tijdens leegstandperiodes?

De controle kan worden uitgevoerd op vraag. Indien uw pand ook gebruik maakt van de diensten van Easy Escape dan gebeurt deze controle automatische wekelijks.

We luchten te woning, geven de plantjes water en nemen het stof af. En als het even kan, zwaaien we opgewekt naar de buren.

Hoe werkt vuilnisophaling?

Dit verschilt per locatie, maar over het algemeen zal uw Home Manager ervoor zorgen dat al het afval na elk verblijf op de juiste manier wordt verwijderd.

Hoe gaan jullie om met vragen en verzoeken van klanten?

Indien uw gast een vraag heeft over de netheid van het verblijf, kunnen zij terecht bij Hotel Services >>  7/7 van 9h00 tot 19h00.

Wanneer uw woning beheert wordt door onze diensten van Easy Escape, dan hebt u de ultieme service voor klantenondersteuning. Uw pand wordt opgevolgd door een specialist van Easy Escape.

Het Easy Escape team is een belangrijk aspect van de klantenbeleving. Dit team staat elke gast te woord. Precies en uniek voor elk gastverblijf.

Easy Escape zorgt voor alles, van telefonische reserveringen tot antwoorden op huis specifieke vragen zoals thuisvoorzieningen, slaapopstellingen, nabijheid van lokale attracties, tot de aanblik van het pand, om er maar een paar te noemen. Easy Escape is in staat om dit niveau van productkennis te bereiken door visueel ondersteunend materiaal ter beschikking te stellen en zo veel mogelijk de locaties zelf bezoekt.

Deze kennis stelt ons in staat om ons doel te bereiken: om elke klant een unieke ervaring te bieden die voldoet aan hun individuele behoeften. Dit hoge serviceniveau bouwt klantenloyaliteit op naar de accommodaties. 

Voor alle behoeften tijdens het verblijf van de gasten, is er een directe lijn naar het Easy Escape team. 

Moet ik als eigenaar zorgen voor zeep, papieren zakdoeken, toiletpapier, etc. voor elke klantboeking?

Neen. Als eigenaar draagt u niet de kosten van het verstrekken van verbruiksartikelen voor elke reservering.

Hotel Services for Holiday Homes biedt bij elke boeking een set startersartikelen zoals zeep, papieren zakdoeken, vuilniszakken, afwasmiddel, toiletpapier, enz. aan.

Zodra deze starterskit is opgebruikt, is het de verantwoordelijkheid van de gasten om extra voorzieningen aan te schaffen. Deze verbruiksartikelen worden na elk verblijf terug aangevuld.

Moet ik als eigenaar lakens en badhanddoeken voorzien voor elke reservering?

Neen, ook hier wordt u volledig ontzorgt. 

Hotel Services zorgt voor echt hotellinnen, strak wit, onderhouden in een professionele wasserij. Hygiëne is heel erg belangrijk daarom moet alles met de nodige zorg gewassen worden.

Er wordt telkens een kleine en grote badhanddoek voorzien per gast. Dit zit standaard in het aanbod inbegrepen.

Wenst u gebruik te maken van donsdekens, matrasbeschermers, kussens dan kunnen deze ook worden opgenomen in de geleverde services.

Er zijn uitbreidingen mogelijk met gastendoekjes, badjassen, strandlaken, plaids etc… Zo kan u uw services upgraden en personaliseren.

Mag er een ander team tussendoor komen schoonmaken?

Om onze kwaliteit te garanderen gaan wij een exclusiviteitsovereenkomst met u aan. 

Na ieder verblijf, ook na uw persoonlijke verblijf, zorgt uw Home Manager dat alles weer perfect in orde staat. De bedden worden terug gedekt, alles nageteld, meterstanden opgenomen etc…

Enkel op deze manier kunnen we de kwaliteit en standvastigheid garanderen.

Hoe word ik op de hoogte gebracht van wat er in mijn eigendom gebeurt?

Transparantie is een basis en primordiaal begrip binnen een samenwerking met Hotel Services for Holiday Homes.

U krijgt een persoonlijke klantenzone waar alle gegevens via fotoreportage worden opgevolgd. Bij aankomst van uw Home manager, worden de gemene delen, tuinen etc nagekeken en gefotografeerd. Vervolgens worden de taken uitgevoerd en afgevinkt met afwerking foto's. Opmerkingen of vaststellingen worden geregistreerd. U krijgt bericht zodra iets uw speciale aandacht nodig heeft zoals herstellingen en of schade.

Waar u ook bent ter wereld, u bent zo goed als real time verbonden met uw eigendom.

Hoe reserveer ik een Home Manager?

Als u zelf uw boekingen opvolgt, dan kan u een Home Manager inboeken om uw pand te komen nazien en verzorgen.

Let wel, dit is iets wat u zeker niet mag vergeten! Daarom adviseren wij om onmiddellijk, bij het aanvaarden van een reservering, uw Home Manager te boeken. Wordt de reservering geannuleerd, weerom, annuleer onmiddellijk uw Home Manager.

Worden uw reservering opgevolgd door Easy Escape, dan hebt u helemaal geen zorgen. Het systeem is gelinkt, bij elke reservering hoort een check out, deze komt onmiddellijk in de planning van uw Home Manager. Handig toch!

Het antwoord niet gevonden deze lijst?

Bel ons op, wij zijn er om al uw vragen te beantwoorden.

Wij zijn bereikbaar 7/7 van 09u00 tot 19u00 op + 32 (0)470 112 179

Per mail zijn we altijd bereikbaar en beloven u zeer snel te antwoorden.

info@hotel-services.be of klik hier en stuur uw vraag via de contactpagina te sturen.